Esittely
Laatu
ProMotechin voimakkain tavoite on toimittaa laatua asiakkaille.Tekninen kehitys johtaa aina uusin tutkimuksiin ja kokemuksiin, ja sen kautta asettaa vaatimuksia alituiseen tuotteen kehitykseen. Laadun käsitteen olemme jakaneet seuraaviin aloihin:
Tuote
Dieselteknologian nopea kehitys saa meidät säännöllisesti olemaan tarkkaavaisia, jotta tuote olisi hyväksyttävä tämän päivän markkinoille. Eri tyyppiset suodattimet, moottorin ominaisuudet ja ikä, ovat muutamia asioita joita pitää ottaa huomioon. Tuotteet ovat taakse-toimivia, eli tehomoduuli tiettyyn ruisku-järjestelmään tomii myöskin vanhempiin autoihin. Ajan menessä meidän tuotteet ovat tulleet vielä vahvemmaksi, esim. pystytään tänä päivänä käyttää yhtä ja samaa Common-Rail moduulia eri mallisiin henkilöautoihin. Kalliimpi tuotanto näkökannalta, mutta helpottaa jälleenmyyjiä ja asiakkaita kun saavat yhä kestävemmän ja arvokkaan tuotteen.
Meidän uusimmat tehomoduulit työskentelee yksinomaan dynaamisella digitaltekniikalla. Tämän ansiosta olemme havainneet suuria eroja tehoon ja polttoaineen säästöön. Tämä on korjannut aikaisemmat ongelmat autoihin missä huomattiin vain vähäinen teho lisäys. Dynaaminen digitaltekniikka tarkoittaa että ihan uusi polttoaine- ilma-mappi siirretään suoraan alkuperäiseen mappiin. Käytännössa se tarkoittaa sitä että voi ilman askeleita lisätä polttoainetta, mihin ja milloin, alkuperäiseen mappiin. Juuri sitä ei pystytty aikaisempiin tehomoduuleihin. Analoogisella tehomoduulilla on toisaalta omat rajoitukset verrattuna digitaaliseen. Meidän tehomoduulit sisältää ainutlaatuista ohjelmistoa melkeimpä jokaiseen automalliin, jotta saisi parhaimman ajoominaisuuden, mutta myöskin polttoaineen kulutus ja tehon suoritus. Hyvin aikaavievä työ jotta saisi täydellisen tuloksen. Jokainen moduuli ajetaan liikenteessä 3000km ennen kuin se päästetään markkinoille, jotta tiedämme että kaikki toimii täsmälleen niin kuin pitää.
Hiukkassuodattimen puhdistus täytyy toimia virheettömästi, ja myöskin tarkistetaan että auto ei mene niin sanottuun hätätilaan, mikä joskus voi tapahtua monia kilometria myöhemmin ja ajo raskaalla kuormalla.
Komponenttien tarkka valinta antaa pohjan hyvälle laadulle. Automme moottoritilat tulevat yhä ahtaammaksi, mikä tekee että tehomoduuli ei aina saa sitä ihanteellista asennus paikkaa minkä toivoisimme. Tämä antaa korkeat vaatimukset moduulin kestävyydestä. Vesi, tiesuola, lämpötilan vaihtelu ja tärinä, on joitakin asioita mitä auto voi kohdata. Näihin huomioon ottettu kokemukset, tehomoduulit CR5, PD5 ja 44xx ovat saanet perusteellisen laatuparannuksen.
ProMotechin voimakkain tavoite on toimittaa laatua asiakkaille.Tekninen kehitys johtaa aina uusin tutkimuksiin ja kokemuksiin, ja sen kautta asettaa vaatimuksia alituiseen tuotteen kehitykseen. Laadun käsitteen olemme jakaneet seuraaviin aloihin:
Tuote
- Toimiva laatu
- Aineellinen laatu
Dieselteknologian nopea kehitys saa meidät säännöllisesti olemaan tarkkaavaisia, jotta tuote olisi hyväksyttävä tämän päivän markkinoille. Eri tyyppiset suodattimet, moottorin ominaisuudet ja ikä, ovat muutamia asioita joita pitää ottaa huomioon. Tuotteet ovat taakse-toimivia, eli tehomoduuli tiettyyn ruisku-järjestelmään tomii myöskin vanhempiin autoihin. Ajan menessä meidän tuotteet ovat tulleet vielä vahvemmaksi, esim. pystytään tänä päivänä käyttää yhtä ja samaa Common-Rail moduulia eri mallisiin henkilöautoihin. Kalliimpi tuotanto näkökannalta, mutta helpottaa jälleenmyyjiä ja asiakkaita kun saavat yhä kestävemmän ja arvokkaan tuotteen.
Meidän uusimmat tehomoduulit työskentelee yksinomaan dynaamisella digitaltekniikalla. Tämän ansiosta olemme havainneet suuria eroja tehoon ja polttoaineen säästöön. Tämä on korjannut aikaisemmat ongelmat autoihin missä huomattiin vain vähäinen teho lisäys. Dynaaminen digitaltekniikka tarkoittaa että ihan uusi polttoaine- ilma-mappi siirretään suoraan alkuperäiseen mappiin. Käytännössa se tarkoittaa sitä että voi ilman askeleita lisätä polttoainetta, mihin ja milloin, alkuperäiseen mappiin. Juuri sitä ei pystytty aikaisempiin tehomoduuleihin. Analoogisella tehomoduulilla on toisaalta omat rajoitukset verrattuna digitaaliseen. Meidän tehomoduulit sisältää ainutlaatuista ohjelmistoa melkeimpä jokaiseen automalliin, jotta saisi parhaimman ajoominaisuuden, mutta myöskin polttoaineen kulutus ja tehon suoritus. Hyvin aikaavievä työ jotta saisi täydellisen tuloksen. Jokainen moduuli ajetaan liikenteessä 3000km ennen kuin se päästetään markkinoille, jotta tiedämme että kaikki toimii täsmälleen niin kuin pitää.
Hiukkassuodattimen puhdistus täytyy toimia virheettömästi, ja myöskin tarkistetaan että auto ei mene niin sanottuun hätätilaan, mikä joskus voi tapahtua monia kilometria myöhemmin ja ajo raskaalla kuormalla.
Komponenttien tarkka valinta antaa pohjan hyvälle laadulle. Automme moottoritilat tulevat yhä ahtaammaksi, mikä tekee että tehomoduuli ei aina saa sitä ihanteellista asennus paikkaa minkä toivoisimme. Tämä antaa korkeat vaatimukset moduulin kestävyydestä. Vesi, tiesuola, lämpötilan vaihtelu ja tärinä, on joitakin asioita mitä auto voi kohdata. Näihin huomioon ottettu kokemukset, tehomoduulit CR5, PD5 ja 44xx ovat saanet perusteellisen laatuparannuksen.
- Hiukkassuodattimelle sopeutunut. Erillinen pistorasia liitetään autoihin joissa on hiukkassuodatin jotta voidaan tarkata pakokaasun lämpötilaa, ilman että täytyy rajoittaa tehon lisäystä
- Patentoitu, vesitiivis pistorasia tehomoduulin ja sähkökaapelien välissä
- Tehomoduulin alumiinikuori on täytetty lämpöeriste massalla
- Aivan vesitiivis rakenne
- Ajoneuvon erityinen ohjelmisto jokaiselle automallille joka on valmis käyttöön, mielummin kuin standardiohjelma missä on ruuvisäätö tai toisia ohjelma virityksiä.